Правила готелю, бронювання номера та ануляції бронювання.
Шановні гості, бронюючи номери, ви декларуєте вашу згоду з “Правилами готелю” та гарантуєте дотримання цих правил вами і тими особами, які прибули до нашого готелю разом із вами. Будь ласка, уважно ознайомтеся з “Правилами”, а в разі виникнення питань зателефонуйте до нас: ми обов`язково надамо всі відповіді та пояснення. Правила не дискутуються та не обговорюються, не можуть бути предметом торгів, вони однакові для всіх та завжди. Дякуємо за розуміння!
- Гість робить передплату за проживання згідно виставленого рахунку або через систему електронних інтернет-платежів в розмірі 50% від суми, зазначеної в рахунку за реквізитами одержувача оплати, протягом 3-х робочих днів. З моменту отримання оплати комплексом бронь вважається гарантованою і ви, наші гості, можете бути спокійні та впевнені в своєму відпочинку. В разі ненаджодження коштів за бронювання в визначений для оплати термін (3 дні) ваш номер може бути переброньований для іншого гостя. Увага! Номери в системі бронюються одночасно для всіх, але пріоритет для отримання номеру має гість, який першим зробив попереднє бронювання. Згідно чинного законодавства готель стягує з Гостя туристичний збір у розмірі 0.5% від мінімальної зарплати на 1січня поточного року.
- Оплату за інші послуги (окрім проживання) гість може внести при поселенні на рецепції комплексу, або іншим зручним для нього способом (на підставі виставленого рахунку) до моменту поселення.
- При поселенні кожен гість має пред’явити паспорт громадянина України (для громадян України) або національний паспорт (для громадян інших країн), а також свідоцтва про народження дітей (якщо з ним знаходяться діти) – кожної дитини віком до 16 років (згідно пункту 1 статті 4 «Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг», Наказ Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р). В деяких випадках замінником паспорту можуть бути водійські права. У разі відсутності даних документів комплекс має право відмовити гостю в поселенні.
- Прохання гостей, що стосуються надання послуг, що не передбачені діючими тарифами і прейскурантами, а також вимоги, що виходять за рамки повноважень персоналу, норм моралі чи здорового глузду, виконані не будуть.
- Тарифікація – по ночах, час поселення (check-in) – 14.00, час виселення (розрахунковий час, check-out) – 12.00.
- Проживання дітей до 5-ти повних років без надання додаткового місця є безкоштовним (наявність свідоцтва про народження є обов`язковою). Діти віком від 5-ти до 14-ти повних років мають розміщуватися на додаткових місцях .
.7. У випадку, якщо гість виїжджає з комплексу раніше завершення терміну оплаченого перебування з незалежних від комплексу причин, що не пов`язані з якістю надання послуг, кошти йому не повертаються. Виключенням може бути наявність поважної причини та раптових обставин особистого характеру (нещасний випадок, термінова шпиталізація, раптова хвороба чи смерть близьких, інші форс-мажорні особисті обставини). В таких випадках кошти за невикористані ночі та послуги можуть бути повернуті, за вирахуванням вартості однієї доби проживання за тарифом бронювання гостя. Це не є обов`язком готелю, але лише проявом співчуття, розуміння та поваги до загальнолюдських цінностей. Ми просимо наших гостей відповідально ставитися до організації свого відпочинку та будувати стосунки з готелем на паритетних, партнерських засадах, взаємній повазі та розумінні.
- У разі необхідності повернення грошових коштів гостю, який проживає в готелі пропонує наступні можливості: депозит на наступний приїзд, або повернення у той самий спосіб, яким була зроблена оплата. У кожному разі гість оформлює заяву на повернення коштів у встановленій формі (заява оформлюється на рецепції готелю). Гість, який ще не заїхав, але сплатив за проживання, має надіслати письмову заяву (в будь-який спосіб), що буде підставою для повернення коштів.
- У разі анулювання вже здійсненого бронювання, відмови гостя від заїзду (з якихось причин), повернення коштів здійснюється на підставі письмової заяви гостя на наступних умовах:
Бронювання: до 14 діб – 100%, від 7діб – 50%, менше 7 діб – кошти не повертаються;
“Гарячі” номери: за цим типом бронювання кошти не повертаються.
За згоди гостя кошти передоплати можуть бути зараховані на депозит і використані гостем в якості оплати наступного бронювання.
- Компенсація збитків, заподіяних гостем, проводиться за рахунок гостя з розрахунку подвійної ринкової вартості майна (вартості його заміни), що стало непридатним, або втратило вартість, або зниклого з вини гостя або відпочиваючих, що проживали в номері разом з ним. Компенсація здійснюється на підставі акту про пошкодження (зникнення) матеріальних цінностей, що складається в присутності гостя посадовими особами комплексу. Інформацію про вартість матеріальних цінностей надає бухгалтер комплексу.
- Гість в період перебування в готелі несе повну відповідальність за себе, осіб, які прибули разом з ним, а також дітей, і зобов’язується дотримуватися норм людського співмешкання і правил перебування в готелі, слідувати проханням та рекомендаціям співробітників готелю, шанобливо ставитися до персоналу комплексу, не шкодити іміджу і репутації комплексу словами чи діями. У разі невиконання даних Правил або відмови гостя від своїх зобов’язань комплекс має право внести гостя (гостей) в особливий список неблагонадійних клієнтів або виселити гостя раніше закінчення терміну його перебування без повернення грошових коштів.
- Категорично забороняється залишати дітей без нагляду у власному номері.
- До 09-00 і після 22-00 за Київським часом на території заборонені дії та заходи, що заважають повноцінному відпочинку гостей, дорослих і дітей, такі як: прослуховування або виконання музики і пісень на підвищеній гучності, гучне спілкування, використання салютних установок та інший шум.
- Гості готелю не можуть приводити і приймати у себе в номері сторонніх людей, які не проживають і не є зареєстрованими як гості комплекса «Великий» .Присутність в будівлі людей, які не є гостями комплексу (які не проживають і не зареєстровані), суворо заборонена. Гості готелю можуть зустрічатися із своїми знайомими у залі ресторану, або на прилеглій до готелю території назовні. Порушення гостем цього правила може призвести до його виселення без повернення грошових коштів.
- При виникненні будь-якої конфліктної ситуації з гостями комплексу або будь-якими якими сторонніми особами, що опинилися на його території, в будівлях і приміщеннях, будь-який співробітник має право і зобов’язаний звернутися до правоохоронних органів.
- Паління цигарок, сигар, трубок та кальянів в номерах і приміщеннях комплексу суворо заборонено. В разі порушення цього правила гість має сплатити штраф в розмірі 500 грн.
Дякуємо за розуміння та виконання правил внутрішнього розпорядку готеля.